HAPPEN & TRAPPEN

Al jarenlang is de Fietspuzzeltocht een vast onderdeel van het programma rond Koningsdag. Sommige dingen moet je ook niet veranderen… En toch hebben we voor dit jaar iets anders bedacht, iets nieuws. We hebben de Fietspuzzeltocht een beetje aangepast. We gaan dit jaar: Happen & Trappen. Voor sommigen van u misschien wel bekend: een fietstocht met onderweg diverse stops om te eten/drinken. Wij als organisatie zijn erg enthousiast over dit concept en hopen dat jullie dit ook zijn.

Om te weten op hoeveel mensen we moeten rekenen, is het wel belangrijk dat iedereen zich aanmeldt! Aanmelden kan bij Esther de Waal (06 42 12 33 58) tot uiterlijk 24 april. Daarnaast zullen de kosten een klein beetje hoger zijn, i.v.m. de catering. Leden betalen €5,- per persoon en niet-leden betalen €10,- per persoon.