Beste leden,

Degene die zojuist naar de toespraak van onze premier en ministers heeft gekeken, zal ook vernomen hebben dat alle bijeenkomsten en evenementen in ieder geval tot 1 juni verboden worden. Hierbij moeten we dus helaas mededelen dat het programma rondom Koningsdag niet door gaat. Wij gaan in overleg met de gemeente om te kijken of het een optie om het programma te verplaatsen én hoe we Koningsdag dan wél kunnen vieren. Zodra wij hier uitsluitsel over hebben, brengen we u/jullie zo spoedig mogelijk op de hoogte!

Beste Oranjevereniging-leden,

Namens het bestuur van de Oranjevereniging moeten wij u helaas mededelen dat wij de keuze hebben moeten maken om het 55+-uitje voor alsnog te annuleren. Dit in verband met alle maatregelen rondom het coronavirus. Wij betreuren dit, maar willen ook geen onnodige risico’s nemen.

Ook voor de rest van het programma zijn wij nog in afwachting van het standpunt van de Veiligheidsregio Utrecht, gemeente de Bilt en het RIVM. Zodra wij hier duidelijkheid over hebben, maken we dit zo spoedig mogelijk bekend.

Pubquiz

De pubquiz wordt steeds bekender. Wij als Oranjevereniging kunnen dus niet achterblijven om eens een echte pubquiz te organiseren. We hopen dat jullie allemaal met ons mee komen spelen.